Tutvustus

2013. aasta detsembrist alustas Võrus tööd Danpower Eesti AS klienditeeninduskeskus. Kõrgetasemelised IT lahendused võimaldavad Saksamaal elavaid kliente teenindada nii telefoni, e-posti, faksi kui ka kirjalikul teel, ilma et sealjuures peaks posti Eestist teele saatma. Kvaliteetse teeninduse tagamiseks on töötajaid koolitanud Saksamaalt pärit spetsialistid kõikides selleks vajalikes valdkondades nagu ettevõtte brändi ja tööks vajaliku tarkvara põhjalik tundmine ning telefoni teel suhtlemine.

Klienditeeninduskeskuses töötavad väga hea saksa keele oskusega klienditeenindajad teenindavad hetkel Hannoveri kommunaalettevõtte Stadtwerke Hannover AG (enercity) kliente. Enercity varustab Hannoveri ja selle ümbruskonna kliente elektri, joogivee, gaasi ja kaugküttega. Võrus asuva klienditeeninduskeskuse töötajad teevad tihedat koostööd Hannoveri klienditeeninduskeskusega, et koos pakkuda klientidele parimat võimalikku teenindust.

2017. aasta juunikuu seisuga töötab klienditeeninduskeskuses 22 klienditeenindajat.


Parimad tehnilised lahendused, pidevalt väljakutset pakkuv töö ja motiveeriv palk loovad Võrru töökohad, mis pakuvad töötajatele võimaluse luua püsiv pinnas Lõuna-Eestis elamiseks ning tööalaseks arenguks.


 

Über uns

Im Dezember 2013 eröffnete Danpower Eesti AS in Võru das deutschsprachige Servicecenter. Die verwendeten IT-Lösungen ermöglichen es, die sich in Deutschland befindenden Kunden telefonisch, per E-Mail, per Fax sowie schriftlich zu bedienen, ohne die Briefe auf dem Postweg von Estland nach Deutschland schicken zu müssen. Um eine sehr gute Qualität zu gewährleisten, wurden unsere Kundenbetreuer/innen von den Spezialisten aus Deutschland in allen wichtigen Themen gründlich geschult, wie das Produkt der Kunde, für die Arbeit verwendete Computerprogramme sowie gute Kommunikation am Telefon.

Unsere Kundenbetreuer/innen, die über sehr gute Deutschkenntnisse verfügen, bedienen zurzeit die Kunden der Statdwerke Hannover AG (enercity), welche die Mehrheitsgesellschafterin unserer Muttergesellschaft, Danpower GmbH, ist. Enercity sorgt die Bewohner der Stadt Hannover sowie der Umgebung mit Strom, Trinkwasser, Gas und Fernwärme. Die Kundenbetreuer/innen in Võru arbeiten eng mit dem Servicecenter in Hannover zusammen, um den Kunden die höchstmögliche Qualität zu erbringen.

Die Aufgaben unserer KundenbetreuerInnen sind hauptsächlich folgende:
 
• Betreuung und Beratung von Kunden schriftlich und per Telefon (inbound)                                                                                     
• Bearbeitung von Standardprozessen zu Fragen des Verkaufes und der Abrechnung von Strom, Gas, Wasser und Abwasser
• Pflege und Aktualisierung von Kundendaten

Im Juni 2017 arbeiten im Servicecenter Võru 22 Kundenbetreuer/innen.