Tutvustus

2013. aasta detsembrist alustas Võrus tööd Danpower Eesti ASi klienditeeninduskeskus. Kõrgetasemelised IT- lahendused võimaldavad Saksamaal elavaid kliente teenindada nii telefoni, e-posti, faksi kui ka kirjalikul teel, ilma et sealjuures peaks posti Eestist teele saatma. Kvaliteetse teeninduse tagamiseks on töötajaid koolitanud Saksamaalt pärit spetsialistid kõikides selleks vajalikes valdkondades nagu ettevõtte brändi ja tööks vajaliku tarkvara põhjalik tundmine ning telefoni teel suhtlemine.

Klienditeeninduskeskuses töötavad väga hea saksa keele oskusega klienditeenindajad, kes teenindavad Hannoveri kommunaalettevõtte kliente. Ettevõte varustab Hannoveri ja selle ümbruskonna kliente elektri, joogivee, gaasi ja kaugküttega. Klienditeeninduskeskuse töötajad teevad tihedat koostööd Hannoveri klienditeeninduskeskusega, et koos pakkuda klientidele parimat võimalikku teenindust.


Parimad tehnilised lahendused, huvitav ja vaheldusrikas töö ning motiveeriv palgasüsteem loovad Võrru töökohad, mis pakuvad töötajatele võimaluse luua püsiv pinnas Lõuna-Eestis elamiseks ning tööalaseks arenguks.



 

Über uns

Im Dezember 2013 eröffnete Danpower Eesti AS in Võru ein deutschsprachiges Servicecenter, im Januar 2018 eröffnete Danpower Eesti AS ein Servicecenter auch in Tallinn. Die verwendeten IT-Lösungen ermöglichen es, die Kunden telefonisch, per E-Mail, per Fax sowie schriftlich zu bedienen, ohne die Briefe auf dem Postweg von Estland nach Deutschland schicken zu müssen. Um eine sehr gute Qualität zu gewährleisten, wurden unsere Kundenbetreuer/innen von den Spezialisten aus Deutschland in allen wichtigen Themen gründlich geschult, wie das Produkt der Kunde, für die Arbeit verwendete Computerprogramme sowie gute Kommunikation am Telefon.
 
Unsere Kundenbetreuer/innen, die über sehr gute Deutschkenntnisse verfügen, bedienen zurzeit die Kunden von einem Kommunalunternehmen in Hannover, welches die Bewohner der Stadt Hannover sowie der Umgebung mit Strom, Trinkwasser, Gas und Fernwärme versorgen.